marți, 1 septembrie 2009

Buna dimineata!

Traim intr-o lume a marketingului, sunt obligat intr-un fel sa aplic regulile lui. Prima postare trebuie sa fie tinuta minte... „Despre ce-o sa scrii?” ma intreba sor-mea acum cateva minute. Despre ce ma doare, despre ce imi place, despre ce ma misca... Mmm... mii de lucruri imi trec acum prin cap... Iisus nu cred ca este fiul lui Dumnezeu, Iliescu e sigur agent sovietic, Madonna e o zdreanta (multumim Gigi ca ne-ai oferit acest cuvant) care n-are nicio treaba cu muzica, Geoana e un prostanac (multumim agentilor Moscovei pentru material), Michael Jackson, Ceausescu, Mao si Elvis traiesc bine mersi pe o insula plina de minunatii, Cristina Dumitrica is now online, Eminescu e cel mai smecher dintre romani (practic el ne-a construit limba asta ascutita...), BMW fuge mai tare ca Mercedes, m-am saturat de Basescu, aaaaaa... Romania se prabuseste, ministrul de finante – maimutoiul ala de Pogea – este un fost lautar (asta o stiu de la Neacsu, deci daca nu e adevarata,injurati-l pe el), Ceausescu era un tip simpatic si senil, dacii erau niste indivizi de gasca, tata are 1,90 m, imi plac micii cu mustar, moldovencele sunt muieri fenomenale (deci probabil ca o moldoveanca faina aducandu-mi niste mititei ar fi o imagine foarte aproape de perfectiune), masoneria salveaza Romania... sau era „criogenia”?
In fine... sunt multe de spus. Despre toate acestea si despre multe altele, asteptam reactiile maselor largi. Cei oropsiti, cei obiditi, cei mintiti, cei furati, cei multi, treziti-va! Incepe o noua zi...

Un comentariu:

  1. Mda... eu as vrea sa comand "dacii erau niste tipi simpatici" si "o moldoveanca faina aducandu-mi niste mititei ar fi o imagine foarte aproape de perfectiune". Se poate? :D

    RăspundețiȘtergere